MK Prosopsis

Archimedes Υπολογίζοντας Με Αριθμούς Μέχρι Το 100: Μελέτη Και Πρακτική

 

Ο σκοπός είναι να παράσχουμε στο μαθητή όσες περισσότερες ασκήσεις με υπολογισμούς είναι δυνατό. Για να είναι αυτό επιτρεπτό, πρέπει να επιστρέψουμε στην αναπτυξιακή ψυχολογία. Eιδικά οι ασκήσεις της ομάδας Βασικά είναι βασισμένες στα ευρήματα του Jean Piaget. Προ-αριθμητικές ασκήσεις όπως : Υπολογίζοντας, Γραμμές - στοίχηση ή Δημιούργησε ομάδες, θεωρούνται αναγκαία προϋπόθεση για τη μέτρηση και δε πρέπει να δημιουργούν δυσκολίες. Έτσι, φαίνεται αναγκαίο να επαναλαμβάνονται και να αυτοματοποιούνται αυτές οι ασκήσεις ακόμα και σε αρχικό στάδιο ειδικά με παιδιά που έχουν δυσκολίες στην αλληλουχία των αριθμών. Το επόμενο βήμα το οποίο είναι υπολογίζοντας Έως το 10 επικεντρώνεται στην απεικόνιση της λειτουργίας των υπολογισμών. Αυτή η απεικόνιση δεν είναι πλέον φτιαγμένη για υψηλά επίπεδα δυσκολίας. Αυτό μπορεί να συγκριθεί με τη συμπεριφορά των παιδιών τα οποία αρχίζουν να μετράνε με τα δάχτυλα τους και μετά σταδιακά δε χρειάζονται πλέον την απεικόνιση. Οι βασικές ασκήσεις στην ομάδα Πέρα από το 10 είναι Υπέρβαση δεκάδων και Ακολουθία αριθμού - Μαντέψτε .

Απόψεις της εκπαιδευτικής ψυχολογίας.
Το πρόγραμμα προσφέρει τη δυνατότητα της σταδιακής εκμάθησης. Είναι πολύ χρήσιμη η προσαρμογή του επιπέδου δυσκολίας στις ατομικές ικανότητες ( βλέπε επιλογές μενού). Αυτή η ρύθμιση πρέπει να γίνει από ενήλικα εκπαιδευτή ( βλέπε κάτω). Μόνο εάν οι ρυθμίσεις είναι ιδανικά προσαρμοσμένες στις ικανότητες του μαθητή , μπορεί να επέλθει γρήγορη πρόοδος. Ανάδραση σε σωστές ή λανθασμένες πράξεις δίδεται μέσω ήχων και κινουμένων σχεδίων. Με την ολοκλήρωση ενός γύρου ( Αριθμός ασκήσεων ή διάρκεια παιχνιδιού) μία οθόνη ανάδρασης με κινούμενα σχέδια εμφανίζεται, δείχνοντας τον αριθμό των σωστών και των λανθασμένων απαντήσεων καθώς και τη διάρκεια του παιχνιδιού. Έτσι παρέχεται κίνητρο να συνεχιστεί η εξάσκηση ή επιδεικνύεται το σκορ του παίκτη.

Μαθαίνοντας ή παίζοντας;
O Archimedes είναι ένα πρόγραμμα εκμάθησης και πρακτικής εξάσκησης στο πώς να μετράμε. Για ποικίλους λόγους έχουμε αποφύγει τη χρήση εκτεταμένων στοιχείων ψυχαγωγίας . Από τη μία πλευρά, ήχοι, αντικείμενα και κινούμενα σχέδια που δεν συνδέονται ευθέως με το προς εκτέλεση καθήκον αποσπούν και εμποδίζουν το χρήστη στο να συγκεντρωθεί στο ουσιαστικό περιεχόμενο. Αυτό είναι ιδιαίτερα αληθές για άτομα τα οποία αντιμετωπίζουν δυσκολίες αντίληψης. Από την άλλη πλευρά , ένας μεγάλος αριθμός κινουμένων σχεδίων οδηγεί σε καθυστερήσεις στην ολοκλήρωση του ίδιου του καθήκοντος και έτσι επιμηκύνεται ο χρόνος εκμάθησης. Το βασικό καθήκον είναι η γρήγορη πρόσβαση στην επιθυμητή άσκηση, έτσι ώστε να επιτελείται μια γρήγορη και οικονομική κατάσταση εκμάθησης.

Archimedes Ελληνική Δοκιμαστική Έκδοση - Αυτή είναι η πλήρης έκδοση του λογισμικού. Μπορείτε να τη χρησιμοποιήσετε για14 ημέρες

Windows: Compatible with Win98 and later versions

Mac: Non-Compatible Switch Access: No

Recommended for: Primary Education

ΠΑΝΩ